Site icon ויזה לארצות הברית

רילוקיישן לארה"ב – מאיפה צריך להתחיל?

תייר או ביקור משפחתי - ויזה B1\B2

ישראלים רבים שמחפשים אחר התחלה חדשה ימצאו את עצמם מגיעים לארה"ב. ארה"ב ידועה בתור ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שקולטת אליה אנשים מכל העולם. לא מן הנמנע כי תוכלו למצוא את עצמכם מתחילים חיים חדשים בארה"ב, בדיוק כמו שחלמתם שיהיו לכם. יש כאלה שעושים רילוקיישן לארצות הברית לזמן מוגבל, אחרים עושים זאת לזמן לא ידוע. המטרה היא לגרום לכל אחד להרגיש כי הוא מצא את עצמו מממש את כל החלומות שלו הלכה למעשה. לא בטוח שבארץ תוכלו לעשות מה שאתם אוהבים או שתגיעו לתפקיד שתמיד חלמתם. בארה"ב זה יכול להיות הרבה יותר קל והרבה יותר ראלי מנקודת מבטכם.

תסדרו מראש את הבירוקרטיה

בשונה ממדינות אחרות בעולם הבירוקרטיה ברילוקיישן לארצות הברית היא מרובה. אומנם מדובר על מדינה קסומה שיכולה להפוך את החלום למציאות, אך לא כולם יכולים לעבור אליה. ראשית כדי שתוכלו להתחיל חיים חדשים בארה"ב יהיה עליכם לסדר את הויזות. ויזה היא האשרה שאמורה לאפשר לכם להיכנס למדינה מצד אחד, ומצד שני גם להתחיל לעבוד ללא בעיה. אם לא תהיה לכם את הויזה המתאימה לא תוכלו לעשות מה שאתם חולמים לעשות. כמובן שיהיו עוד המון ענייני בירוקרטיה אחרים שיהיה עליכם לסדר אותם. אל תחכו לרגע האחרון כדי להתמודד עם כל העניינים האלה.

תבחרו את המדינה הנכונה לגור בה

ארה"ב מורכבת מ-50 מדינות שונות שכל אחת מהן מציעה אפשרויות אחרות. אל תחשבו כי כל מדינה שתגיעו אליה בארה"ב תהיה המדינה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. בעת רילוקיישן לארצות הברית תצטרכו לבחור את המקום שבו תעברו לגור. תבחנו את הפלוסים ואת המינוסים של כל אחת מהמדינות שאליה תוכלו לעבור. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי בסוף תתגוררו במדינה שתהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. כמובן שתוכלו לשמוע טיפים ועצות מצד ישראלים שונים שכבר מתגוררים בכל מדינה. נכון להיום תוכלו למצוא בכל מדינה קהילה לא קטנה של ישראלים שעברו להתגורר בה.

הכינו את בני המשפחה לקראת המעבר

כאשר עושים רילוקיישן לארצות הברית זה מצריך שינוי של כל אורח החיים. הרי מדובר על מדינה אחרת עם מנטליות שונה ועם חוקים אחרים. מה שהיה נכון מבחינתכם בארץ זה לא בהכרח מה שיהיה נכון מבחינתכם במדינה אחרת. כך שאתם צריכים להכין את עצמכם יחד עם כל בני המשפחה לקראת המעבר הזה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תוכלו להתחיל את החיים החדשים ברגל ימין. תזכרו כי תמיד תהיה לכם אפשרות לחזור לישראל במידת הצורך. הכי חשוב שתמצו את ההזדמנות הזאת בצורה הכי טובה, כך לא תצטערו על הבחירות שלכם. לכן תכינו את כל בני המשפחה לקראת המעבר, הסבירו לילדכם את הפלוסים ואת המינוסים בבחירה.

Exit mobile version