שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחו"ל, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

esim לארצות הברית בצורה הנכונה

אם אתם מתכננים כאמור נסיעה לארצות הברית, חשוב מאוד שתבחרו בחבילה המשתלמת ביותר עבורכם ל esim שלכם. הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה:

ראשית כל, יש לבחור בחבילה נכונה וזאת בהתאם לצרכים שלכם בתקשורת. עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מחפשים בעיקר גלישה ברשת לשימוש דינאמי, האם אתם זקוקים גם לשיחות בינלאומיות, האם אתם זקוקים להודעות טקסט ועוד. חשוב שתבחרו את החבילה המתאימה והמדויקת ביותר לצרכים שלכם.

דבר נוסף הוא נתוני גלישה, אם אתם יודעים שאתם משתמשים בצורה תדירה באינטרנט בין אם לצורך גלישה, בין אם לצורך שימוש באפליקציות, בין אם לצורך עסקי, חשוב שתבררו מהי כמות הנתונים שאתם זקוקים להם. עוד דבר הוא לבדוק כמה דקות שיחת טלפון תדרשו במהלך הנסיעה.

אם אתם זקוקים לנתונים במהירות גבוה לצורך גלישה מהירה ואיכותית כגון: לצפייה בסרטונים או לשימוש באפליקציות שונות, עליכם לבדוק שהחבילה מספקת לכם תמיכה באינטרנט במהירות 4-5G לפחות.

איך מזמינים ESIM לארצות הברית?

בשלב הראשון יש להזמין את הכרטיס המדובר מחברה אמינה, יש לבחור חברה שתספק לכם שירות מעולה בארצות הברית. כדאי לברר אודות חברות שכאלה וכן לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה שבחרו בחברה כזאת או אחרת והיו מרוצים.

דבר שני יש לבחור תוכנית שמתאימה לצרכים שלכם. עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מחפשים בעיקר לגלוש או שאתם צריכים בנוסף שיחות במחירים נמוכים. בהתאם לצרכים העומדים על הפרק, תוכלו לבחור את החבילה המשתלמת לכם ביותר.

בשלב הבא, יש להזמין את המסלול עם התוכנית הרצויה שלכם והחבילה הנדרשת. יש לבצע את התשלום בכרטיס אשראי או באמצעות ביט, גוגל פיי או אפל פיי.

בשלב הרביעי פשוט מקבלים את החבילה (ברקוד במייל איתו רכשתם) ולעקוב אחרי ההוראות שיאפשרו לכם להפעיל אותו בצורה הטובה ביותר.

אין ספק כי בחירת ESIM לארצות הברית היא הדבר הטוב ביותר לכל אדם שטס לארצות הברית ומעוניין לשמור על קשר רציף עם הארץ וביעד, להנות מגלישה מהירה ומשיחות טלפון. כמובן, שמלבד הבחירה ב ESIM יש לבחור בחברה שמציעה את החבילה המתאימה ביותר לצרכים שלכם וזאת בכדי שתשלמו מינימום מחיר ותקבלו מקסימום תמורה שתאפשר לכם ליצור קשר מחול וכן לגלוש באינטרנט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!