שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

השכרת רכב בארצות הברית

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

car signארצות הברית היא משאת נפשם של הרבה מאד ישראלים. בלי קשר למטרה לשמה נעשית ההגעה לארצות הברית – עבודה, לימודים, ביקור קרובים וכיוצא בזה – ייתכן כי יהיה צורך נקודתי בהשכרת רכב, צורך שהופך כמובן למהותי הרבה יותר במקרה של טיול בארצות הברית. הנה כל מה שחשוב שתדעו על השכרת רכב בארצות הברית.

אז למה להשכיר רכב?

השכרת רכב בארצות הברית הופכת לצורך הכרחי בלא מעט מקרים. כאשר מטיילים במדינה, דומה שאין למעשה ברירה מעשית אחרת: ארצות הברית היא יבשת/מדינה עצומה בגודלה, עם אינספור מוקדי עניין תיירותיים הנמצאים במרחקים של שעות נסיעה ארוכות זה מזה (על אחת כמה וכמה עם עורכים טיול מקיף בחופה המזרחי או המערבי של ארצות הברית).

הגעה לאחוז ניכר מהאתרים בארצות הברית היא מורכבת עד בלתי אפשרית ללא רכב מושכר, צמצום אפשרויות שעלול לפגוע בחווית השהות במדינה. יש לציין עם זאת שבערי התיירות המרכזיות, דוגמת אורלנדו, ניו יורק או וושינגטון, כן ניתן להסתדר לרוב ללא רכב.

גם כשמגיעים לארצות הברית במטרות אחרות, יש צורך ברכב שכור. נסיעה למקום העבודה תידרש בכל המקרים, שזה לא מובן מאליו תמיד שהמעסיק יספק לעובד רכב משלו (מה שכן, ייתכן שהוא יממן עבורו באופן מלא או חלקי את הרכש השכור). גם כאשר לומדים או מבקרים קרובי משפחה באחת מערי או מדינות ארצות הברית, ומעוניינים "להתאוורר" ליום או יומיים, הרכב המושכר מהווה פתרון מצוין

תנאי ההשכרה בארצות הברית

כל ישראלי יודע שביקור בארצות הברית כרוך בהוצאה של עשרות אלפי שקלים לאדם – ולא, ממש לא רק בגלל עלות כרטיס הטיסה היקר למדינה. עלויות המחיה בה גבוהות, עלויות הלינה ומקומות האירוח כמו מלונות גם עלולות להיות גבוהות, כאשר הדברים אמורים גם בכל הנוגע להשכרות רכב.

מחירי ההשכרה גבוהים במונחים ישראלים או אירופאיים, אך עדיין ניתן בהחלט לעמוד בהם. בכל מקרה, כדי שתקבלו שקט נפשי במהלך הנסיעה שלהם, אנחנו ממליצים לרכוש ביטוח מקיף המכסה נזקים שונים הנגרמים לרכב, יחד עם ביטוח ביטול השתתפות עצמית.

חשוב לשים לב להסכם השכרת הרכב, שמשתנה כמובן בהתאם לחברות השונות הפועלות בתחום: תהיינה אלה חברות השכרה מקומיות, לצד אינספור סניפים של רשתות השכרת רכב בינלאומיות. ברוב המקרים השכרת רכב אינה כוללת סעיף המגביל את מספר הקילומטרים שאפשר לבצע בו, אך כמובן שמומלץ לוודא זאת לפני שמכניסים את המפתח לסוויץ' ומתחילים לנהוג.

סוגיית הנסיעה בין המדינות, שבהחלט סבירה בארצות הברית, היא חשובה אפילו יותר: רוב החברות לא מעניקות הגבלות על ביקור במדינות אחרות, השונות מזו בה בוצעה הזמנת הרכב, אם כי צריך לקחת בחשבון שהחזרת רכב במדינה שאינה המדינה בה הוא נלקח – אפילו אם הסניף הוא של אותה חברת השכרה – תייקר כמובן את מחיר ההשכרה. מומלץ לעבור על הסעיפים ולראות שאין בהם מלכודות או תנאים שלא נראים הגיוניים.

המלצה חשובה מאד היא לשנן היטב, טרם הנסיעה, את חוקי התנועה והתמרורים בארצות הברית, שמטבע הדברים שונים מאד מאשר בישראל. מומלץ להצטייד לא רק במכשיר GPS, אלא גם במפות מפורטות של כבישי ארצות הברית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!