שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

זוגות חד מיניים

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

15236383_xxlזה לא סוד שבישראל בני זוג מאותו מין אינם יכולים להתחתן. בארצות הברית, עם זאת, התמונה שונה. בלא מעט מדינות ביבשת אושרו בשנים האחרונות נישואים חד מיניים, כשהמדיניות הליברלית המאפיינת את ארצות הברית בכלל וממשל אובמה בפרט מגדילה את הסיכויים לכניסתן של מדינות אמריקאיות נוספות לשדה המשחק.

המאמר הנוכחי מתייחס לאחת הסוגיות המרכזיות הנוגעות לזוגות חד מיניים המעוניינים להגיע לארצות הברית, והיא ההשפעה של היותם חד מיניים על הליך קבלת הויזה והסיכויים לאישורה.

הפסיקה: ניתן לקבל בקשות של זוגות חד מיניים

כשמדברים על ויזה לארצות הברית, בהקשר של נישואים חד מיניים, ראוי להזכיר את פסיקתו של בית המשפט העליון בארצות הברית מהשנים האחרונות, לפיו הסעיף השלישי לחוק הגנת הנישואין, שלמעשה אפליה בין זוגות חד מיניים לדו מיניים, אינו חוקי. ההנחיה שקיבלו שגרירויות ארצות הברית והקונסולות ברחבי העולם, בהמשך לכך, הייתה שעליהן להתייחס אל בקשות לקבלת ויזה של בני זוג בני אותו מין כאל בקשות שמגישים בני זוג שמינם שונה.

נקודה מרכזית נוספת שיש להתייחס אליה היא שניתן לקבל ויזה במדינה מסוימת גם אם לא מעוניינים להתגורר בה הלכה למעשה, כל עוד מדובר על תחום שיפוט אחד בו הנישואים מאושרים (ארצות הברית, במקרה הזה). יוצא מכלל זה מצב בו בני הזוג מוגדרים כידועים בציבור, אך לא נישאו בצורה אזרחית, כאשר במצב הדברים הזה הם לא זכאים לויזת הגירה.

מקרים מיוחדים

יש לציין כי במסגרת התיקון לחוק, עומדת עבור בני זוג חד מיניים וילדיהם גם יחד האפשרות לקבלת ויזה עבור בני משפחה. האישור כפוף להצגה של מסמכים שונים, על פי דרישת הרשויות, כאשר התנאי הוא שנישואי הזוג התרחשו לפני שהילדים שלהם הגיעו לגיל 18.

מקרה מיוחד המצריך התייחסות נוגע לבקשת הויזה מצידם של בני זוג וילדים חורגים של אוכלוסיית הסטודנטים, עבורה נדרשת ויזה מסוג M1 או F1. דרישות השגרירות, במקרה הזה, מדברות על השגת ומילוי טופס ייעודי, בשם I-20, לפני מועד ההגעה לראיון האישי בשגרירות. כאשר המדובר הוא באנשים אשר בן הזוג שלהם מהווה חלק מתכנית חילופי מבקרים (הויזה הרלוונטית היא J1), הטופס הנדרש הוא טופס DS-2019.

המקרה האחרון אליו נתייחס הוא זה של בני הזוג של מי שהוגדר כקורבן של פעילות עבריינות או סחר בבני אדם. עבורם, דרישת חובה היא מילויו של נספח A, בטפסים I-918 או I-914, טרם הגשת בקשה לקבלת ויזה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!