שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

המדריך המלא לקבלת ויזה מארה"ב – מדריך למבולבלים

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

קבלת ויזה - מדריך למבולבליםעל מנת לצאת מגבולות ישראל ולהיכנס למדינה זרה יש צורך בדרכון בתוקף. על מנת להיכנס כחוק למדינות מסוימות בעולם ובראשן ארצות הברית, יש להצטייד בנוסף לכך גם בויזה תקפה.

לכל אלה שלא ממש מבינים על מה מדובר, לכל המבולבלים שלא מבין מה הקשר בין ויזה (ולא, זה לא כרטיס אשראי בינלאומי) לבין כניסה לארצות הברית אנו מגישים את המדריך המעודכן ואת כל השלבים בדרך לארה"ב.

ויזה – אשרת כניסה לאמריקה

ישנן מדינות שממשלותיהן הגיעו להסכמים על ממשלת ארצות הברית, בדבר כניסה חופשית לאזרחים. תושבי אירופה למשל, לא זקוקים לויזה, שהיא למעשה אשרת כניסה למדינה. עבור ישראלים, אפילו נסיעה קצרה לביקור קרובים תצריך ויזה תקפה וכך הדבר גם כאשר מדובר במטרות אחרות מסוגים שונים.

שלב מקדים לקבלת ויזה לארה"ב הוא להתאים בין מטרת הנסיעה לבין סוגי הויזות השונות. כאשר מגישים בקשה, יש לציין איזו ויזה נדרשת. אשרות אפשריות הן:

  1. ויזת תייריםויזת תייר זו מתאימה למרבית היוצאים מישראל לארצות הברית, אלה שאינם מתכננים לעבוד במסגרת השהות או ללמוד במוסד להשכלה גבוהה. הסימון של ויזה מסוג זה הינו B1 או B2.
  2. ויזת לימודים – עבור אלה המתכננים ללמוד בארצות הברית ולאלה שכבר קיבלו אישור קבלה ללימודים, יש להנפיק ויזה לסטודנטים. יש לדעת שישנה חלוקת משנה – ויזה לצורך לימודים גבוהים מסומנת באות F ויש גם ויזה לצורך קורסים לא אקדמאים – וסימונה M.
  3. ויזת עבודה – בתחום זה יש מגוון רחב של ויזות, כאשר הדבר החשוב הוא שרק על מי שמחזיק באשרה מתאימה יוכל לעבוד במדינה זו ללא חשש מגירוש או מסנקציות אחרות. עבודה על סמך אשרת תיירים אסורה בהחלט ואילו עבודה לצד לימודים מותרת במקרים מסוימים אך תחת הגבלות בהיקף המשרה. אשרות נפוצות בקטגוריה זו הן אשרה על בסיס מיומנות – M, אשרה לצורך רילוקיישן (מקובל בהייטק) – L, ויזה בכפוף לכישורים מיוחדים – O.

השלבים לקבלת ויזה

לאחר שברור ומובן שישנן ויזות שונות, ניתן להמשיך ולמנות את השלבים בדרך לקבלת אשרת הכניסה.

  1. יש לדאוג לקיומו של דרכון בתוקף. במידה והדרכון פגום או שלא קיים דף ריק שבו תמוקם הויזה, יש להנפיק דרכון חדש. יש לציין שבמידה ומנפיקים דרכון חדש וקיימת ויזה בתוקף בתוך דרכון ישן, ניתן להיכנס לארצות הברית באמצעות שני הדרכונים ביחד.
  2. יש למלא בקשה לקבלת ויזה – מדובר בטופס שאותו ממלאים אונליין. המילוי צריך להיות מלא ומדויק ורק לאחר סיום התהליך אפשר להמשיך.
  3. יש לקבוע תור לשגרירות, לצורך ריאיון. קביעת התור יכולה להתבצע באמצעות האינטרנט (מומלץ) או בהתקשרות טלפונית (פחות כדאי).
  4. יש לשלם אגרה, בהתאם לסוג הויזה הנדרשת כמפורט לעיל. את האגרה ניתן לשלם גם כן באופן מקוון (מומלץ) או לחילופין, להגיע לצורך כך לאחד מסניפי בנק הדואר. גובה האגרה המקובל כיום עומד על מאה ושישים דולרים עבור תיירים. עבור עובדים, סטודנטים ואחרים – האגרה יקרה יותר.
  5. יש להכין מסמכים המתאימים למטרת הנסיעה לארצות הברית. בין היתר יש צורך להגיע מצוידים בתמונת פספורט, תלושי משכורת אחרונים או אישור מרואה חשבון על הכנסות מעסק, אישור קבלה ללימודים. במידה ויש השכלה מיוחדת, כישורים או הזמנה ממעסיק אמריקאי יש להביא גם אישורים על כך.
  6. ריאיון – השלב האחרון לפני אישור הויזה הוא הגעה לריאיון בשגרירות שבתל אביב. יש לציין שבני נוער מגיל ארבע עשרה ומעלה מחויבים להגיע גם הם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!