שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

ויזת אמנים/ שחקנים מצטיינים

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

24209902_xlבישראל, יש לא מעט אמנים אשר מוגדרים כמצטיינים בתחומם. כאשר אלה מעוניינים להגשים חלום ולהתחיל לפעול או להופיע גם ברחבי ארצות הברית, הם זקוקים – כמו כל אדם אחר – להוצאת ויזה מתאימה.

מה שחשוב להדגיש הוא שיש עבור אוכלוסיה חשובה זו מספר ויזות רלוונטיות. הנה כל מה שחשוב שתדעו על כל אחת מהן, כולל התייחסות בלתי נמנעת להליך ההנפקה של ויזות מהסוג הזה.

הסוגים העיקריים של ויזות האמנים

כשמדברים על אמנים, בהקשר הנוכחי, מתכוונים לכאלה הפועלים בנגזרות השונות של התחום: מוזיקה, משחק, בידור, יצירה, אמן פלסטי וכיוצא בזה. ויזת שחקן או אמן מצטיין לארצות הברית נחלקת, כאמור, למספר סוגים. הויזה הראשונה היא ויזת O, אשר אוכלוסיית היעד שלה היא אנשים שהוגדרו כבעלי כישורים יוצאים מגדר הרגיל. מבחינה מעשית, הויזה תינתן כאשר אותם אנשים מעוניינים להגיע להופעה, להדרכה, לאימון או למטרות מקבילות אחרות.

הויזה האחרת, המעט פופולארית יותר, היא ויזת P שיכולים להוציא אנשים שיכולתם המקצועית מוכחת. הויזה יכולה להיות מוענקת למטרות סיבוב הופעות, הופעה יחידה, הרצאות ועוד. יש להדגיש שלא כל אמן זכאי להוציא את הויזות האלה: הדגש הוא על אמנים בעלי תרומה תרבות ניכרת, כך שמי שיקבלו את הויזה יהיו לרוב אמנים אשר האומנות שלהם ייחודית, או לחילופין כאלה שיש להם מוניטין בינלאומי מרשים בתחומם.

כאשר אותם אנשים מעוניינים להגר לארצות הברית, במטרה להפתח ולהצליח בה, נדרש מהם להוציא את ויזת EB1. הבעיה העיקרית היא שהנפקת הויזה הזו הוא הליך מורכב, כאשר הרשויות בארצות הברית מבצעות בדיקות מגוונות הנוגעות לרמת ההצטיינות של אותו אמן, אפילו יותר מאשר בשני סוגי הויזות שהוזכרו מעלה: למעשה, הליך הבקשה והאישור של הויזה עשוי להגיע גם למספר שנים. כמו כן, רשויות ההגירה בארצות הברית מעדיפות להעניק את הויזה רק לאמנים אשר ניכר שההצלחה שלהם אינה זמנית, מה שמקטין עוד יותר את הסיכויים לקבלת ויזת ההגירה המיוחלת.

המסמכים שיש להציג

בכל אחד מהמקרים, יש צורך בהמצאת שורה ארוכה של מסמכים המצביעים על המוניטין הנדרש של האמן ועל המומחיות שלו בתחומו. דרישת הסף היא לשני מסמכים ומעלה המצביעים על הצלחה בזירה הבינלאומית, דוגמת תיעוד ההשתתפות של העולם באירוע בעל סדר גודל משמעותי, תיעוד ההכרה החיובית הבינלאומית של האמן (נניח, ביקורת חיובית במגזין נדרש בתחום האומנים), תיעוד הצלחתו המסחרית של האמן או אפילו תיעוד השכר שהוא מקבל ביחס לאמנים אחרים בתחום, שכר שנדרש שיהיה מטבע הדברים גבוה יותר אצל מגישי הבקשה.

בנוסף לאלה, חשוב להציג חוזה עבודה או מסמך התקשרות עם גורם מסוים בארצות הברית: החברה, הארגון או הגוף שהזמינו את ההופעה, לדוגמא, או בית הספר שבחר באומן להעביר בו הרצאות. הגורמים המזמינים צריכים למלא את טופס I-129, כשיתר התהליך מתבצע על ידי האומן בצורה המסורתית יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!