שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

כיצד להתכונן לראיון בשגרירות לויזה?

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

9617129_xxlכל מי שמעוניין להוציא ויזה לארצות הברית מבין כי הוא לא יכול לעשות זאת מבלי לעבור בהצלחה את הראיון האישי בשגרירות ארצות הברית בישראל. הראיון מהווה השלב האחרון ברשימת הצעדים שיש לעשות בדרך לקבלת הויזה, ולמעשה החסם העיקרי המפריד בין מגישי הבקשה לבין הויזה המיוחלת.

התנהלות לא נכונה במהלך הראיון, או הכנה שאינה ראויה לקראתו, עלולים לפגוע באחוזי ההצלחה לקבלת הויזה, או אפילו לביטול וסירוב קבלת הויזה לחלוטין. לפניכם מספר טיפים להתנהלות נכונה לפני ובמהלך הראיון.

הכנת כל המסמכים הרלוונטיים

לפני שאתם ניגשים לראיון בשגרירות, יש לקבוע מועד הגעה – אם זה דרך הטלפון, פנייה במייל או דרך אתר אינטרנט שם תקבלו הנחיות לגבי אלו מסמכים צריך להביא וכן הלאה.

זה ממש לא נעים להגיע לשגרירות, להמתין בתור ולגלות כי מסמך חסר כלשהו מביא לכך שלא ניתן לקיים את הראיון. לכן, בימים שלפני הראיון צריך לוודא שכל המסמכים הנדרשים הם בהישג יד: דרכון תקף ללא עטיפה או מסמכים נלווים, טופס ההזמנה לראיון שהופק במועד הקביעה שלו, דף האישור על מילוי טופס הבקשה הראשוני (DS-160) ושתי תמונות צבעוניות בגודל של 5X5 ס"מ.

המסמכים הנוספים משתנים על פי סוג הויזה או מאפייני האדם המגיש אותה: שכיר צריך להגיש מסמך מהמעסיק שמאשר שהוא עובד אצלו ושצפוי לחזור לעבודה לאחר הנסיעה לארצות הברית, למשל, בעוד שחייל המעוניין להנפיק ויזה זקוק למסמך מהשגרירות האפשר את עצם היותו חייל.

בכל מקרה, נקודת המוצא צריכה להיות שלמסמכים הנלווים מטרה חשובה מאד, והיא להוכיח את הזיקה שיש למגיש הבקשה לישראל, זיקה אשר הרשויות האמריקאיות סבורות שמגדילות את הסיכויים שהוא ישוב לישראל עם תום השהות בארצות הברית, בהתאם לתנאי הפוליסה. ללא מסמכים מהסוג הזה, שאמורים להיות מפורטים כבר בשלבים הקודמים של התהליך, הסיכויים לקבלת הויזה נמוכים עד בלתי קיימים.

מועד ההגעה לראיון

יום הראיון הגיע? יפה. עליכם להקפיד ולהגיע לשגרירות ארצות הברית בישראל טרם המועד שנקבע לכם. יש גורמים שימליצו לכם להגיע חצי שעה לפני המועד, בעוד המלצות השגרירות הן להגיע לא יותר מאשר רבע שעה טרם הראיון. "מרווח הביטחון" הזה נועד לאפשר למגיש הבקשה לעבור את השלבים השונים הנדרשים בשגרירות עצמה, בראשם בידוק בטחוני ולקיחה של טביעות אצבעות מאנשים בטווח הגילאים הרחב מאד של 14 עד 80.

צריך לקחת בחשבון שאי אפשר להיכנס לראיון עם תיקים, מזוודות, ציוד אלקטרוני (כן, כולל טלפון נייד), נוזלים, אבקות, מצתים וכמובן שגם כלי נשק. תחת זאת, כן אפשר להבא את הדרכון והמסמכים הרלוונטיים, שקיות קטנות שישמשו לנשיאתם של המסמכים, ארנק קטן, מפתחות, כלי כתיבה, עיתון או ספר. השגרירות עצמה לא מציעה שירות שמירת חפצים, כך שהמגיעים עם ציוד מיותר נדרש לאחסן אותם אצל בתי עסק הנמצאים בסמוך, בתשלום כמובן. מכיוון שהדבר גוזל זמן יקר וכסף, מומלץ פשוט לא להגיע לשגרירות עם מה שלא חייבים.

הופעה שמשדרת רצינות

אל הראיון בשגרירות ואנשיה צריך להתייחס במלוא הכבוד. חשוב להקפיד להיות מנומסים, לענות בסבלנות, לחייך כשצריך ולא להרים את הקול. יש לענות על מה ששואלים ולא להתייחס לסוגיות שאינן קשורות, להיות תמציתיים אך גם לא לשדר כאילו מסתירים מאנשי השגרירות דבר מה (לכן, אגב, מומלץ להקפיד שלא להחביא את הידיים בתוך הכיסים). הרושם שיוצרים מהווה, ככל הנראה, שיקול מסוים בהחלטה הסופית של אנשי השגרירות.

הלבוש שאתם בוחרים להגיע איתו לשגרירות מהווה גם הוא פקטור שיש להתחשב בו. הלבוש צריך להיות מוקפד, לא "זרוק" מדי ולא חושפני מדי (בנות), כשלפני הראיון חשוב להתגלח (בנים) ולהסיר פריטים שעלולים להיתפס כלא הולמים למעמד – פירסינג, משקפי שמש או עגיל באף, למשל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!