שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

כל אדם אשר היה נוסע לארצות הברית למטרות אחרות (אשר פורטו מעלה), היה נדרש להגיש בקשה לויזות מסוגים אחר לפי ההנחיות הרשמיות לכל ויזה וויזה. ויזות אחרות, אשר אינן ויזת התיירות/עסקים רגילה מסוג b1/b2 , דורשות הליכים ארוכים ומורכבים יותר ואספקת מסמכים רבים ומגוונים יותר לצורך הבדיקות המעמיקות של המראיין בשגרירות.

החל מספטמבר 2023, לאחר שנים של הליכים ושיחות מדיניות בין ישראל לארצות הברית, סוף סוף הגיע הרגע המיוחל, וישראל הצטרפה לרשימה היוקרתית של המדינות אשר פטורות מויזה לארצות הברית ומעתה כל אזרח ישראלי יכול למלא טופס ESTA ולהצטרף לפטור.

פטור זה, אשר ישראלים רבים חיכו לו, למעשה מבטל לרוב אזרחי ישראל את הצורך בויזה.

ההליך להגשת בקשה לפטור מויזה לארצות הברית בשונה מויזה לארצות הברית הוא קל משמעותית, מהיר וזול בהרבה. ולכן, ישראלים רבים קיוו וחיכו שישראל תיכנס לתוכנית. בתוכנית הפטור מויזה משתתפות כיום 41 מדינות מרחבי העולם, רובן הן מדינות אירופאיות.

הליך הגשת בקשה לפטור מויזה כולל מילוי מסמכים אונליין, תשלום אגרת השתתפות בסך 21$, אשר חלקה מוחזר במקרה שבו לא מאושר הפטור והתשובה מתקבלת במהירות, לרוב, לא עוברות יותר מ72 שעות עד שהמועמד מקבל את התשובה במייל.

רוב הגדול של הבקשות מאושרות באופן מהיר ואוטומטי, אך במקרים בהם המועמד הינו בעל עבר פלילי או בעיית הגירה בעברו בארצות הברית או בכל מדינה אחרת בעולם, בקשתו תיבדק בצורה מקיפה ודקדקנית יותר. סיכוי גבוה במקרה זה שבקשתו תידחה והאופציה היחידה שתאפשר לו כניסה לארצות הברית תהיה רק עם ויזה, אותה הוא יצטרך להוציא בשגרירות.

כל זה נשמע מצויין ואכן אין באמת סיבה נראית לעין לעבור תהליך ארוך ומייגע של הוצאת ויזה לארה״ב , כעת, כאשר באפשרותנו , הישראלים לקבל אישור לתוכנית הפטור. אז מדוע עדיין ישראלים מוציאים ויזה לארצות הברית?

ראשית, לא כל בקשות הפטור מויזה מאושרות ובמקרה כזה, לא ניתן לערער על הבקשה או להגיש בקשה נוספת אלא רק להגיש בקשה רשמית לויזה לארה״ב.

שנית, ההבדל בזמן השהייה האפשרי בארצות הברית.

 

אחד היתרונות הבולטים בהוצאת ויזה לארצות הברית הא משך השהייה האפשרי.

בתוכנית פטור מויזה ניתן לשהות בארצות הברית למשך זמן של עד 90 יום בכל כניסה. כמו כן ,האישור תקף רק לשנתיים. עם ויזה לארצות הברית ניתן לשהות בארצות הברית עד לחצי שנה!

הבדל זה הוא הבדל משמעותי , רוב הנוסעים לארצות הברית ,אכן לא מתכננים לשהות שם מעל 90 יום, אך במקרים של טיול ארוך, או ביקור משפחה וחברים ישנם נוסעים שמתעדים לשהות מספר חודשים, ולכן, האופציה הנכונה והבלעדית עבורם, היא לטוס עם ויזת תיירות ועסקים לארה״ב.

ישנם יתרונות  להשתתפות בתוכנית פטור מויזה לארה״ב, לדוגמא: עלות הגשת הבקשה, זמן המתנה לקבלת האישור והקלות היחסית של הגשת הבקשה .

אך עם הפטור ניתן לשהות בארצות הברית משך  מקסימלי של 90 יום בלבד. ולכן, למצב בו מטרת הנסיעה לא תואמת את הזמן האפשרי תחת השתתפות בתוכנית פטור מויזה, יש להגיש בקשה לויזה לארה״ב.

כאמור, יש לקחת בחשבון כי כל זמן שהייה בארצות הברית ניתן באופן סופי עם הכניסה לארצות הברית על ידי קצין ההגירה אשר נמצא במעבר הגבול.

freepik

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!