שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

סטודנטים – חופשת עבודה

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

חופשת עבודה סטודנטיםלימודים, ובפרט לימודים אקדמאיים או לימודים בקורסים מקצועיים מורכבים, יכולים להיות תהליך מתיש למדי. בנוסף, לימודים בהחלט יכולים להיות גם תענוג יקר, גם אם במקרים רבים זהו דבר חיוני לכל מי שרוצה להתקדם בחיים.

משום כך, אין להתפלא על כך שסטודנטים רבים מחפשים מקורות פרנסה ורבים גם מחפשים רעיונות טובים לחופשה. זאת ועוד, יש גם דרך שבה בוחרים כאשר רוצים לשלב בין חופשה לבין עבודה. חופשת עבודה, במיוחד בחו"ל, במדינות כמו ארצות הברית או אירופה, יכולה להיות דרך טובה מאוד לענות על הצורך במנוחה מנטלית ובהכנסה יפה.

ויזות לסטודנט העובד

לצד ברי מזל מעטים שלא חייבים לעבוד קשה בכדי לממן את הלימודים, מרבית הסטודנטים בארץ נושאים על גבם לכל הפחות חלק גדול מנטל המימון של הלימודים והמחייה. עבודה בארץ בזמן חופשה היא דבר מקובל אך אפשר בהחלט לבחור באפשרות של חופשת עבודה בחוץ לארץ, בזמנים שבהם המרצים הנכבדים יוצאים גם הם להפסקה מלימודים.

עבור סטודנט השואף לעבוד בחו"ל יש כמה דרכים לעשות זאת במידה ולא רוצים להסתבך. ניתן:

  1. להנפיק ויזת עבודה –  ויזת עבודה זוהי אשרת כניסה לארצות הברית (יש ויזות דומות גם למדינות אחרות). ניתן לעשות בה שימוש בכדי להתפרנס בסוגים שונים של משלוחי יד שנתאר בהמשך.
  2. להנפיק ויזת תייר –  ויזת תייר היא ויזה שקל יותר לקבל, אך יש לשים לב שעבודה על סמך ויזה כזאת נחשבת בדרך כלל לבלתי חוקית. יש מדינות כגון אוסטרליה שבהן גם תיירים יכולים לעבוד.
  3. להנפיק ויזה על סמך כישורים מיוחדים – מתאימה מאוד לבוגרי תואר שממשיכים לתואר שני או שלישי וכן לבעלי מיומנויות מיוחדות.
  4. להנפיק אשרה על סמך הזמנה של מעסיק אמריקאי – מתאים לבעלי קשרים או לכאלה שהוכיחו את נחיצותם למעסיק מסוים.

ויזת סטודנטים ללומדים בחו"ל

עבור אלה שמתכננים לימודים בחו"ל, בארצות הברית או באירופה למשל, יש אפשרות לעשות זאת בכפוף לויזה לסטודנטים. יש לדעת שבדרך כלל מתירות המדינות לסטודנטים זרים לעבוד הן בימי החופשה והן בתקופת הלימודים. חשוב לעשות זאת על פי הקריטריונים שקבעה כל מדינה. הגבלה קיימת בהיקף השעות המותר לפי שבוע או חודש. לעיתים יש גם מגבלות נוספות.

משלוחי יד אפשריים

עבודה במדינות שמעבר לים יכולה להיות חוויה של ממש. מקובל מאוד לשלב עבודה עם בילויים ועם אטרקציות שונות, בהתאם לאזור שבו מצליחים להשיג עבודה. משלוחי יד אפשריים ומקובלים עבור סטודנטים ישראלים שרוצים להרוויח יפה מעבר לים כוללים:

  • עבודה במכירות – במדינות כגון ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ויפן עובדים לא מעט סטודנטים בחופשה במכירות במרכזים מסחריים ובקניונים. מדובר בעבודות של מכירה בעגלות, ממכר מוצרים שונים כגון מוצרי טיפוח, יצירות אומנות ועוד. יש המעדיפים עבודות מכירה מדלת לדלת.
  • עבודה בהובלות – סטודנטים חסונים יכולים להשתלב גם בהובלות, תפקיד מפרך למדי אך כזה שלא מצירך כישורים שיווקיים ומאפשר להרוויח יפה גם בטיפים גדולים. בענף זה ישנם מעסיקים רבים שהם ישראלים או ישראלים לשעבר.
  • עבודות זמניות נוספות – עבודות זמניות נוספות שיכולות להתאים לסטודנט הישראלי כוללות תפקידים טכניים (למשל מנעולנות, מסגרות), תפקידים שיווקיים, תפקידי שירות וכן תפקידים מקצועיים לבעלי השכלה מתאימה. במקצועות הסיעוד והטיפול תמיד יש דרישה לידיים עובדות, לרוב לתפקיד קבוע אך לעיתים גם למשרה זמנית (מתאים לסטודנטים לסיעוד, אחיות, סטודנטים לרפואה).
  • או פר – תפקידי אומנה לילדים של משפחות יהודיות מתאימים מאוד לבחורות צעירות וסטודנטיות. לצד תפקיד זה לזמן ארוך, יש משפחות שמחפשות אומנת לזמן קצר, למשל כאשר האו פר הקבועה נמצאת בחופשה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!