שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

איך לבחור פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה המשתלמת ביותר – המדריך המלא

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

פוליסת ביטוח בעבור נסיעות לחו"ל אמורה להיות מותאמת ליעד שלכם, ולאופי שלכם. כך תוכלו לקבל ממנה את הכיסוי הרצוי שתרגישו ביטחון ורוגע. מה כוללת הפוליסה? איך בוחרים בצורה המתאימה ביותר? איפה כדאי לרכוש? כל המידע שאתם צריכים מחכה לכם במדריך שלפניכם.

 

לא לוותר עליו – ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל בזול נשמע לכם כמו דבר מיותר? כי אנחנו כאן בשביל להגיד לכם שהוא ההצטיידות הכי חשובה שאתם צריכים לעשות לפני כל יציאה שלכם מהארץ, עסקית או לחופשה. כל דבר אחר אפשר לרכוש או להזמין ביעד שתהיו בו: מחדר במלון ועד למברשת לשיער, אבל בכל הקשור לביטוח – אם לא רכשתם בזמן ברגע האמת יהיה לכם מורכב וקשה מאוד. ברגע שיצאתם מהגבולות של ארץ ישראל ונכנסתם לגבולותיה של מדינה אחרת, כרטיס קופת החולים שלכם לא תקף בשום מקום. בכל הפעמים שבהם ביצעתם טיפולים, בדיקות, פגישה עם רופא או אפילו אבחון יכולים בחו"ל לעלות לכם כסף. והרבה ממנו.

 

מתעצלים או מנסים לחסוך? לא משנה מה הסיבה היא לא מספיק טובה

תנו לנו רגע לנפץ לכם אשליה: ביטוח נסיעות לחו"ל בזול הוא לא דבר כל כך מיוחד. הביטוח עולה כמה שקלים בודדים פר יום וברגע האמת הוא יכול לחסוך לכם אלפי שקלים במקרה הטוב ומאות אלפי שקלים במקרה הרע. ולא מדובר רק על העניין הכספי, חשוב ככל שיהיה, מי שמבוטח ימצא בקלות מרפאה, בית חולים או בית מרקחת בסביבה שלו שכן רוב חברות הביטוח עובדות עם אפליקציות מיוחדות שמאתרות לכם את כל אלו בלחיצת כפתור על פי המיקום הרלוונטי.

 

אז מה כוללת פוליסת הביטוח בחוץ לארץ?

פוליסת הביטוח לכם כוללת את הבסיס של הביטוח הרפואי. הכיסוי על כל ההוצאות שעלולות לצוץ בזמן שהותם בחו"ל. מהצורך בהטסת חילוץ רפואית ועד למרשם רופא או מיון בבית חולים. ישנם ביטוחים שכוללים גם טיפולי חירום לשיניים וחס וחלילה גם הטסת גופה לארץ.
בנוסף לפוליסת הביטוח הבסיסית כל אדם שרוצה לבצע הרחבות שקשורות או ליעד שאליו הוא נוסע או למצבו הבריאותי יכול. מאישה הריונית שצריכה הרחבות משלה ועד לאדם שמתכוון לעשות אקסטרים וספורט אתגרי במהלך החופשה.

שימו לב: אם אתם לא אנשים מאוד אקסטרימיים בזמן שאתם בארץ אבל אתם יודעים שהיעד שאליו אתם מגיעים יכלול את האטרקציות האלה ואולי תרצו לנסות, שווה לכם להוסיף את ההרחבה הזו. גם בננה או אופנוע ים נחשבים לאקסטרים.

 

אילו עוד כיסויים כדאי לרכוש לפני טיסה לחו"ל?

ובכן, מומלץ לרכוש גם כיסוי לכבודה, אובדן מסמכים, כיסוי למכשירים אלקטרונים במידה ואתם לוקחים איתכם, כיסוי למזוודה שלא מגיעה לארץ וכו'. מזוודה שמאחרת יכולה לגרור הוצאות רבות שכן יש צורך לשחזר או לחדש את החפצים, אובדן וגניבה של טלפון או מחשב נייד הם דברים ששווה לכם להיות מפוצים עליהם כספית. בטח בעבור כמה השקלים שאתם מוסיפים על הכיסוי הזה.

 

נקודה אחרונה לסיום

ברגע רכישת הביטוח תצטרכו לענות על שאלון רפואי שיוודא כי אתם אנשים במצב בריאותי טוב בדרך כלל וכי אתם לא נמצאים במצב רפואי מיוחד שמצריך התאמה מיוחדת של הפוליסה. על בסיס תשובותיכם בשאלון חברת הביטוח מתמחרת את הפוליסה שלכם. כדאי לכם לענות בכנות מוחלטת שכן חברת הביטוח לא תכסה או תפצה אתכם על מצב בריאותי שהסתרתם ממנה או לא דיווחתם עליו בשביל לחסוך כסף.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!