שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

למה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לארצות הברית?

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

לשאלה למה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לארצות הברית, יש כמה תשובות אפשריות ותלוי את מי שואלים. אם אתם שואלים את חברת הביטוח, התשובות שלה יהיו שונות מאשר התשובות שיינתנו לכם ע"י אנשי מקצועות רפואיים. ובכל זאת, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

בין אם תשאלו אנשי מקצועות רפואיים או שמא תשאלו את חברת הביטוח, ביטוח נסיעות נדרש מתוך סיבות שונות, אבל הסיבה העיקרית היא העובדה שהחיים בלתי צפויים. אם חלילה תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה אתם צריכים לקבל שירותים רפואיים, תרופות ואולי אף אפילו להתאשפז בחו"ל, חשוב לדעת שהוצאות רפואיות מהסוגים האלו יכולות להסתכם במאות אלפי שקלים ומעלה. בתוך כך, הנה כמה מהיתרונות של הזמנת ביטוח נסיעות לארצות הברית באתר Gooday המספק השואת מחירים בין חברות הביטוח המובילות:

  • כיסוי הוצאות רפואיות: חלק מחברות הביטוח מכסות הוצאות רפואיות עד מיליוני שקלים, חלקן אפילו מכסות הוצאות הכוללות הטסה לישראל במקרה חירום, חילוץ והצלה. 
  • מענה אנושי: רוב רובן של חברות הביטוח מספקות מענה אנושי 7\24 בכל שעת תקלה או אירוע כזה ואחר המצריך סיוע בעברית בבהילות. 
  • כיסוי ברוב היעדים: בין אם אתם מתכננים טיסה לאיטליה, דובאי או בכלל ארה"ב, ביטוח נסיעות יהיה תקף ברוב היעדים בעולם. יש לציין, אזורים מסוימים בעולם נחשבים ברמת סיכון גבוהה ולכן, מחיר הפוליסה יהיה בהתאם. 

ויזה לארה"ב מקנה ביטוח נסיעות?

לחלוטין לא, גם אם קיבלתם ויזה לארה"ב אשרת שהיית סטודנט או כל אשרה אחרת, זה לא אומר שאתם מבוטחים בביטוח נסיעות. עם זאת, יש לקחת בחשבון שרוב החברות ידרשו שתציגו בפניהן את אשרת הכניסה והשהייה שלכם בארה"ב. זאת, כדי לבטחכם בצורה שתבטיח את כלל הכיסויים הנדרשים לכם. 

חשוב לציין, מחיר ביטוח נסיעות לארצות הברית יכול להשתנות בהתאם ליעד הספציפי שאליו תטוסו. כמו כן, אם יש בכוונתכם לצאת לחופשת סקי באמריקה, קחו בחשבון שביטוח הנסיעות יהיה צריך להיות מרוחב כדי לכסות פעילויות אתגריות מהסוגים האלו. במילים אחרות, יש לרכוש פוליסה אשר מקנה לכם את הכיסוי לפעילויות אלו. 

כמה עולה ביטוח נסיעות לארצות הברית?

לשאלה כמה עולה ביטוח נסיעות לארצות הברית, יש כמה תשובות אפשריות. נתחיל ברמה הכללית של הנושא, מחיר ביטוח בסיסי יכול לנוע בין כ-2.5$ – 5.5$ ומעלה ליום עבור אדם אחד. במילים אחרות, כמה עשרות שקלים בודדים עבור ביטוח נסיעות לארה"ב. אבל, מחיר הביטוח עתיד להשתנות בהתאם לסוג השהות שלכם בחו"ל והמטרה שלה.

בין אם אתם מעוניינים להוזיל עלויות, או שמא אתם רוצים לבדוק המלצות על חברות ביטח בישראל, אתר GOODAY עומד לשירותכם ומעמיד לרשותכם כמה אופציות למיטוב הצרכנות. בצעו כעת השוואת מחירים לביטוח נסיעות לארצות הברית, חסכו כ-15% – 25% על הביטוח שלכם. טיסה נעימה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!