שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

כל מה שרציתם לדעת על עגלות בארצות הברית

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

חושבים על לקחת את עצמכם ולטוס מפה? קורץ לכם ארצות הברית? המדריך הבא ייתן לכם מענה מקיף של כל השאלות הכי נפוצות שעולות לכם לפני צעד גדול כזה:
למי זה מתאים, מה העבודה כוללת, איך עובד השכר, מה צריך לשאול לפני ועוד ועוד.

אז יש לנו הרבה להספיק, בואו נתחיל!

 

למי מתאים לעבוד בעגלות בארצות הברית?

לרוב, מי שנוסע לעבוד בעגלות הם צעירים משוחררים אחרי צבא. כאלה שעדיין לא התחילו את התואר והם מחפשים לעשות כסף. והרבה. למרות שבשנים האחרונות התחילה מגמה ניכרת של חבר'ה קצת יותר מבוגרים שרוצים לטרוף את העולם וטובים במכירות ולכן ממוצע הגילאים משתנה משנה לשנה. העבודה הזו תפורה לאנשים בעלי אומץ ותעוזה רבים, כאלה שהם חברותיים ואוהבים ויודעים למכור או לפחות רוצים ללמוד איך. אם באלכם לעבוד בעיר מרתקת, בעלת תרבות ושפע מטורפים, באווירה צעירה ואדרנלין גבוה – עגלות בארצות הברית הן בדיוק בשבילכם!

 

מה אופי העבודה ומה זה אומר עגלות?

עבודה בעגלות היא עבודת מכירות לכל דבר ועניין. למעשה, בכל רחבי ארצות הברית קיימות מגוון רחב של עגלות ודוכנים בהם מוכרים בעיקר מוצרי טיפוח, קוסמטיקה ואומנות. התפקיד שלכם כמוכרים בעגלה הוא למכור את המוצרים לאזרחים ותיירים כאחד. למעשה, לכל עובר אורח שמגיע ונראה שיש לו פוטנציאל מכירה. רוב העגלות ממוקמות באזורים אסטרטגיים. כאלה שעוברים בהם הרבה אנשים והם שוקקי חיים כך שזאת לא אמורה להיות בעיה עבורכם.

 

למה לעבוד בעגלות דווקא בארצות הברית?

ישראלים רבים תוהים למה כדאי לעבוד דווקא בארצות הברית, אז החלטנו לכתוב לכם את כל היתרונות הכי משמעותיים של עבודה בעגלות בארצות הברית:

יתרון ראשון וחשוב מאוד הוא אפשרות להרוויח הרבה כסף בזמן קצר. בשונה מעבודות אחרות בישראל כמו אבטחה, מלצרות, חקלאות או מלונאות, מכירה בעגלות עובדת על פי עיקרון של עמלות. ברגע שתבינו את השיטה ואיך הדברים עובדים תוכלו להרוויח הרבה כסף.

היתרון השני הוא נושא השפה. אנגלית היא שפה מאוד חשובה כפי שידוע לכם ולכן עבודה בארהב ובטח המחייה שם משפרת לכם פלאים את השליטה בשפה, אוצר המילים והביטחון שלכם. אנגלית היא כלי מעולה שיעזור לכם גם בעתיד ויהיה לכם לעזר בכל דרך שבה תבחרו.

יתרון נוסף הוא שארצות הברית מלאה באפשרויות. היא ענקית, יש בה הרבה מאוד אנשים שעוברים, אתם הולכים להכיר אנשים מכל רחבי העולם ובטח מקומיים ואולי לפתוח לעצמכם דלתות שלא חשבתם עליהם בכל מיני תחומים בחיים, הן המקצועיים והן בזוגיות והתפתחות אישית.

 

מה השאלות הכי חשובות שצריך לשאול לפני המעבר?

כמה שעות עובדים ביום?

איפה אני הולך לגור?

איך עובד עניין השכר?

האם מישהו מעביר אותי חפיפה?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!