שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

עבודה בארצות הברית לישראלים

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

הישראלים הם אוכלוסיית המהגרים השנייה בגודלה בארצות הברית, וחברות אמריקאיות שוכרות אותם כבר זמן רב. כוח העבודה הישראלי ידוע ביצירתיות ובחדשנות שלו, מה שהפך אותו לנכס נחשק לחברות אמריקאיות רבות. עובדים ישראלים נקלטים לרוב לעבודות הדורשות רמות גבוהות של יצירתיות, כמו סטארטאפים וחברות טכנולוגיה. הסיבה לכך היא שבישראל יש תעשיית טכנולוגיה חזקה מאוד שמייצרת מהנדסים ומתכנתים מוכשרים. בארצות הברית אזרחים ישראלים יכולים לעבוד במדינה רק אם ניתנת להם אשרת עבודה. כמו כן, עליהם להיות בעלי מספר ת.ז ולא ניתן לשלם להם פחות משכר המינימום. אזרחים ישראלים המעוניינים לעבוד בארה"ב חייבים להגיש בקשה לויזה בשגרירות האמריקנית או הקונסוליה הקרובה אליהם.

הישראלים הם בעלי השכלה גבוהה ויש להם הרבה כישורים

הם גם בקיאים באנגלית, שהיא השפה האנגלית בעולם. גורמים אלו הופכים את הישראלים לאטרקטיביים מאוד עבור מעסיקים בארה"ב הזקוקים לאנשים בעלי כישורים בטכנולוגיה ובתחומים אחרים. ישראלים רבים מגלים שקל יותר למצוא עבודה בארצות הברית מאשר בישראל. הם יכולים למצוא עבודות שמשתלמות יותר, ולעתים קרובות למצוא עבודה התואמת את הכישורים המקצועיים שלהם טוב יותר ממה שעומד לרשותם בבית. בנוסף להזדמנויות עבודה, ישראלים רבים עוברים לארצות הברית מסיבות אישיות כמו נישואים או קשרי משפחה. ישראל היא מדינה קטנה. האוכלוסייה מונה כ-8.5 מיליון איש והאדמה היא בערך בגודל של ניו ג'רזי. זו מדינה ללא מוצא לים, מוקפת באויבים מכל עבר. הסכסוך הישראלי-פלסטיני נמשך כבר עשרות שנים והוא לא משתפר. עם כל המהומה בארץ הולדתם, ישראלים רבים מחפשים הזדמנויות במקומות אחרים, כולל עבודה באמריקה. הישראלים משכילים היטב והם גם מיומנים מאוד בכל הנוגע לתחומי טכנולוגיה והנדסה, מה שהופך אותם לעובדים מאוד נחשקים בארצות הברית.

בארה"ב מתייחסים לישראלים לעתים קרובות כאל אאוטסיידרים

הסיבה לכך היא שלעתים קרובות הם אינם חולקים את אותה שפה, תרבות ואמונות דתיות כמו האמריקאים. גם ישראלים בארצות הברית אינם חסינים מפני אפליה ודעות קדומות. לדוגמה, מקובל לראות תגובה נגדית כאשר ישראלי-אמריקאי נבחר לתפקיד או כאשר ישראל מעורבת בסכסוך עם מדינה אחרת. ישראלים מחפשים לא פעם לעבוד בחו"ל. ארצות הברית היא יעד פופולרי עבור ישראלים. ארצות הברית היא יעד פופולרי עבור ישראלים בגלל ההזדמנויות העצומות שלה, החינוך האיכותי והסיכוי להיות חלק מהחלום האמריקאי. יש הרבה סיבות למה ישראלים רוצים לעבוד בארה"ב, אבל יש גם סיבות למה הם לא צריכים לנסוע לאמריקה. אחת הסיבות לא להגיע לאמריקה היא כי זה יכול להיות מאוד יקר וקשה לישראלים שאין להם משפחה או חברים באמריקה. ארה"ב היא היעד הפופולרי ביותר עבור ישראלים לעבוד בחו"ל. עבודה בארצות הברית לישראלים תמיד הייתה נקודה חמה, אבל הנשיאות של טראמפ ואיסור הנסיעה שלאחר מכן על שש מדינות בעלות רוב מוסלמי הפכו אותה לאטרקטיבית עוד יותר. ארה"ב היא יעד פופולרי עבור ישראלים לעבוד בחו"ל בגלל היציבות הכלכלית, החופש וההזדמנויות שהיא מציעה לעולים חדשים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!