שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

עבודה בארצות הברית לישראלים

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

ארצות הברית היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור ישראלים המחפשים איכות חיים טובה יותר. הכלכלה הישראלית מתקשה בשנים האחרונות וישראלים רבים חיפשו לעבור לחו"ל בחיפוש אחר הזדמנויות. למרות שארה"ב היא לא המדינה היחידה שמושכת מהגרים ישראלים, אין ספק שהיא אחד היעדים האטרקטיביים ביותר עם הכלכלה החזקה ורמת החיים הגבוהה שלה.

ארצות הברית תמיד הייתה יעד פופולרי עבור מהגרים ישראלים

אך בשנים האחרונות ישנה עניין מוגבר בקרב הישראלים לעבור לאמריקה בחיפוש אחר הזדמנויות טובות יותר. ארה"ב, עם הכלכלה החזקה ורמת החיים הגבוהה שלה, היא ללא ספק אחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור מהגרים ישראלים; עם זאת, זו לא המדינה היחידה שמושכת אותם כרגע – גם קנדה, אוסטרליה וגרמניה הופכות יותר ויותר פופולריות. ישראלים מחפשים יותר ויותר עבודה בחו"ל עקב המאבקים הכלכליים של ארצם בשנים האחרונות; כתוצאה מכך, רבים כן הישראלים הם המהגרים המשכילים והמיומנים ביותר בארצות הברית. יש להם רמת השכלה גבוהה יותר מכל קבוצת מהגרים אחרת, כולל אזרחים אמריקאים שהתאזרחו. עם זאת, אוכלוסיית ילידי ישראל בארה"ב מצטמצמת. זה נובע מסיבות רבות, אבל אחת מהן היא שישראלים נוטים יותר לחזור לישראל לאחר סיום השכלתם או שירותם בצבא. עבודה בארצות הברית לישראלים ללא ויזה עד 90 יום. ישראלים יכולים להגיש בקשה לקבלת ויזת משקיעים באמנת E-2, המאפשרת להם להישאר בארה"ב כל עוד הם משקיעים סכום כסף מסוים בעסק. ויזה B-1/B-2 זמינה גם לישראלים שרוצים לבקר בארה"ב. ישראלים ידועים כבעלי השכלה גבוהה (ורבים מהם בעלי תואר שלישי) ולעתים קרובות עובדים בתעשיות הייטק או באקדמיה. ישנן סיבות רבות לכך שישראלים נמשכו לחופי אמריקה: הזדמנויות חינוך, הזדמנויות כלכליות, חברה מקבלת יותר – למרות שהאנטישמיות עדיין קיימת – ואיכות חיים טובה יותר.

ישראלים הם אחת הקבוצות המשכילות ביותר בארצות הברית

ההערכה היא כי באמריקה חיים למעלה מ-200,000 ישראלים ורבים מהם בעלי תארים גבוהים. בשנת 2016 דווח כי ישראלים היו הקבוצה השנייה בגודלה של מהגרים לארה"ב אחרי המקסיקנים. דוח שנערך לאחרונה על ידי מרכז המחקר Pew מצא כי 54% מהישראלים שהיגרו לאמריקה היו בעלי תואר ראשון ומעלה וכשני שלישים היו בוגרי מכללות או בעלי תואר מתקדם. לישראלים יש היסטוריה של עבודה בארצות הברית. בשנות ה-50 היו יותר מ-10,000 ישראלים שחיו ועבדו בארה"ב. עם זאת, בשנים האחרונות מספר הישראלים שעוברים לארה"ב הולך ופוחת. הדבר נובע בעיקר מהכלכלה המשגשגת של ישראל שהקלה על הישראלים למצוא עבודה בבית. גם כוח העבודה הישראלי מצטמצם בגלל הזדקנות האוכלוסיה שלו. עם גיל ממוצע של 29 שנים, ישראל היא אחת המדינות הוותיקות בעולם וההערכות הן שעד 2025 יותר ממחצית מאוכלוסייתה תהיה מעל גיל 50. לישראלים יש תרבות עבודה ייחודית בארצות הברית. לעתים קרובות הם נתפסים כעובדים קשה, נאמנים וחברתיים מאוד. התרבות הישראלית כל כך נפוצה בארה"ב שאנשים רבים אפילו לא יודעים שהם ישראלים. ישראלים מרבים לקרוא בשמם האמריקאי ומדברים אנגלית ללא מבטא מכיוון שהם מבלים את רוב חייהם בארה"ב עובדים ישראלים ידועים כמיומנים ביותר בתחומי מדע, הנדסה ומתמטיקה כמו מדעי המחשב, אדריכלות ורפואה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!