שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

שלבים להוצאת גרין קארד לארה"ב

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

קבלת גרין קארד היא הצעד הראשון לקראת הפיכתכם לתושבי קבע בארה"ב, אבל עם זאת, קבלת גרין קארד לא אומרת שתהיו מוגדרים כאזרחי ארה"ב. לפני שנעבור למדריך נסביר מה ההבדל בין גרין קארד לויזה לארה"ב, ויזה לארה"ב היא אישור זמני למטרות ולמשכי זמן ספציפיים, המאפשרת כניסה לארה"ב. גרין קארד, או תושב קבע, מעניק תושבות קבע, המאפשר לאנשים לחיות ולעבוד בארה"ב ללא הגבלת זמן. אשרות מיועדות לשהייה זמנית עם כוונה שאינה למטרת הגירה, בעוד שגרין קארד מיועדות לתושבות קבע עם כוונת הגירה.

לוויזות יש תאריך תפוגה ודורשות חידוש, בעוד שכרטיסי גרין קארד תקפים בדרך כלל ללא הגבלת זמן אך זקוקים לחידוש תקופתי. בקשת ויזה נעשית מחוץ לארה"ב, בעוד שביקשת גרין קארד היא בדרך כלל בתוך ארה"ב. למחזיקי ויזה יש זכויות והטבות מוגבלות, בעוד שלבעלי גרין קארד יש זכויות נרחבות יותר ויכולים להגיש בקשה לאזרחות אמריקאית.

מהן הזכויות שתהיו זכאים להן, מי יכול להוציא את האשרה ומה חשוב לדעת? – קראו כאן.

כאמור, עם גרין קארד, אתם הופכים לתושבי קבע חוקיים של ארה"ב, כלומר זה יהיה מעמדכם החוקי. כפועל יוצא מכך, תהיה לכם את האפשרות לעבוד בתחומים וענפים שונים. בפועל, גרין קארד בעצם מהווה אשרת שהייה חוקית בארה"ב, כאשר ההמלצה היא קודם כל לקחת בחשבון את הדגשים הבאים לפניכם:

  • הגשת הבקשה: לידיעתכם, יש להגיש את הבקשה באתר האינטרנט של השגרירות האמריקאית. לחילופין, ניתן לקבל סיוע מאת חברה חיצונית המתמחה בכך.
  • זכאות לאשרה: האנשים אשר עשויים להיות זכאים לקבלת גרין קארד, הינם אנשים אשר מבקשים אשרות עבודה בתחומים מבוקשים בארה"ב, כמו גם אנשים המבקשים את השארה על בסיס קשרים משפחתיים, על בסיס דת, חילופי סטודנטים ועוד.

תהליך הגשת בקשת גרין קארד לאמריקה

ישנו תהליך מאוד ברור, מוגדר ומחולק לשלבים, שמגיש הבקשה צריך לעבור כדי לקבל גרין קארד לארצות הברית הנכספת. השלבים הכלולים בתוך התהליך הם השלבים הבאים לפניכם:

  • רישום: אנחנו חיים כיום בעידן הטכנולוגי, ככה שזהו כנראה השלב הפשוט ביותר, אם כי הוא עדיין מחייב ירידה לפרטים. בשלב זה, מחפשים בגוגל את אתר השגרירות הישראלי וממלאים את הטפסים הראשוניים. בתוך כך, יהיה צורך לרדת לפרטים הנוגעים לסטטוס המשפחתי שלכם, למצבכם הכלכלי, לספק אישורי הכנסות, אישור למשכנתא או שכ"ד ועוד. כמו כן, תצטרכו לפרט את הסיבה לבקשה וכן לפרט לגבי קשרים שיש לכם בארה"ב.
  • הגעה לשגרירות: לאחר עיבוד הבקשה הראשונית באתר השגרירות באינטרנט, יש להמתין. אם הכל עבר בצורה תקינה, תצטרכו להגיע פיזית לשגרירות ולספק מסמכים הכרוכים בהצהרות הון, תיעוד לתארים אקדמאיים, אישורים משפטיים שונים ועוד.
  • ראיון בשגרירות: ייתכן שזהו אחד מהשלבים שהכי גורמים לחששות אצל מבקשי הבקשות, ולא בכדי. טיפ חשוב הוא, להגיע מוכנים, לבושים בצורה מכובדת ולנסות לשוחח באנגלית בצורה הטובה ביותר.

מה מקבלים בעלי גרין קארד?

ברגע שאדם מקבל גרין קארד, אפשר להגיד שנפתחות בפניו לא מעט דלתות לארץ ההזדמנויות הבלתי נגמרות. מקבלי גרין קארד לארצות הברית רשאים, קודם כל, לעבוד בארה"ב במנעד תחומים וענפים רחב. עם זאת, יש לציין כי יציאה מארה"ב למשך של יותר משנה עשויה להוביל לאיבוד האשרה.

כמו כן, מקבלי גרין קארד לארה"ב זכאים גם לקבלת רישיונות נהיגה. כאן יש לשים לב לנקודה הבאה, דוחות תנועה ועבירות תנועה קלות בארה"ב לא מובילות לאיבוד גרין קארד. אבל, אם אתם תצברו דוחות רבים, יש סיכוי שהגרין קארד שלכם יישלל. בנוסף, לא פחות חשוב, כדאי לדעת שארה"ב מעודדת יזמים ומשקיעים המבקשים לעבוד בגבולותיה, ככה שמקבלי האשרה יוכלו לרכוש נדל"ן ולהשקיע בו.

לסיכום, כדאי להוציא גרין קארד לארצות הברית?

בשורה התחתונה, באמת שהכול תלוי במטרות ובשאיפות שלכם. אם יש לכם חלום להצליח בגדול, כדאי לדעת שהשוק האמריקאי לא דומה בשום צורה לשוק הישראלי. בפועל, "להצליח בגדול" משמע להיכנס לשוק שונה אשר מונה מאות מיליוני לקוחות פוטנציאליים. אם החלום שלכם הוא בדיוק זה, ארה"ב קוראת בשמכם.

בכל מקרה בו אתם מעוניינים להוציא גרין קארד לארצות הברית, דעו כי האמריקאיים ממהרים לשלול בקשות במקרים רבים ובכל מקרה שיש אי-דיוק בפרטים ובמסמכים השונים. לכן, חשוב לקבל סיוע מאת חברה חיצונית צד ג', אשר יכולה לסייע לכם לצלוח את התהליך בצורה נכונה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!