שגרירות אונליין

שגרירות אונליין

רילוקיישן לארה"ב – מאיפה צריך להתחיל?

הוצאת ויזה לארצות הברית זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז להוצאת ויזה לארה"ב!

ישראלים רבים שמחפשים אחר התחלה חדשה ימצאו את עצמם מגיעים לארה"ב. ארה"ב ידועה בתור ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שקולטת אליה אנשים מכל העולם. לא מן הנמנע כי תוכלו למצוא את עצמכם מתחילים חיים חדשים בארה"ב, בדיוק כמו שחלמתם שיהיו לכם. יש כאלה שעושים רילוקיישן לארצות הברית לזמן מוגבל, אחרים עושים זאת לזמן לא ידוע. המטרה היא לגרום לכל אחד להרגיש כי הוא מצא את עצמו מממש את כל החלומות שלו הלכה למעשה. לא בטוח שבארץ תוכלו לעשות מה שאתם אוהבים או שתגיעו לתפקיד שתמיד חלמתם. בארה"ב זה יכול להיות הרבה יותר קל והרבה יותר ראלי מנקודת מבטכם.

תסדרו מראש את הבירוקרטיה

בשונה ממדינות אחרות בעולם הבירוקרטיה ברילוקיישן לארצות הברית היא מרובה. אומנם מדובר על מדינה קסומה שיכולה להפוך את החלום למציאות, אך לא כולם יכולים לעבור אליה. ראשית כדי שתוכלו להתחיל חיים חדשים בארה"ב יהיה עליכם לסדר את הויזות. ויזה היא האשרה שאמורה לאפשר לכם להיכנס למדינה מצד אחד, ומצד שני גם להתחיל לעבוד ללא בעיה. אם לא תהיה לכם את הויזה המתאימה לא תוכלו לעשות מה שאתם חולמים לעשות. כמובן שיהיו עוד המון ענייני בירוקרטיה אחרים שיהיה עליכם לסדר אותם. אל תחכו לרגע האחרון כדי להתמודד עם כל העניינים האלה.

תבחרו את המדינה הנכונה לגור בה

ארה"ב מורכבת מ-50 מדינות שונות שכל אחת מהן מציעה אפשרויות אחרות. אל תחשבו כי כל מדינה שתגיעו אליה בארה"ב תהיה המדינה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד. בעת רילוקיישן לארצות הברית תצטרכו לבחור את המקום שבו תעברו לגור. תבחנו את הפלוסים ואת המינוסים של כל אחת מהמדינות שאליה תוכלו לעבור. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי בסוף תתגוררו במדינה שתהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. כמובן שתוכלו לשמוע טיפים ועצות מצד ישראלים שונים שכבר מתגוררים בכל מדינה. נכון להיום תוכלו למצוא בכל מדינה קהילה לא קטנה של ישראלים שעברו להתגורר בה.

הכינו את בני המשפחה לקראת המעבר

כאשר עושים רילוקיישן לארצות הברית זה מצריך שינוי של כל אורח החיים. הרי מדובר על מדינה אחרת עם מנטליות שונה ועם חוקים אחרים. מה שהיה נכון מבחינתכם בארץ זה לא בהכרח מה שיהיה נכון מבחינתכם במדינה אחרת. כך שאתם צריכים להכין את עצמכם יחד עם כל בני המשפחה לקראת המעבר הזה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי תוכלו להתחיל את החיים החדשים ברגל ימין. תזכרו כי תמיד תהיה לכם אפשרות לחזור לישראל במידת הצורך. הכי חשוב שתמצו את ההזדמנות הזאת בצורה הכי טובה, כך לא תצטערו על הבחירות שלכם. לכן תכינו את כל בני המשפחה לקראת המעבר, הסבירו לילדכם את הפלוסים ואת המינוסים בבחירה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

הטיסה מארצות הברית נדחתה: מה הצעד הבא?

כאשר עומדים בפני טיסה מאוחרת מארצות הברית, הצעד הראשון הוא להישאר מעודכן. בדוק באתר האינטרנט או באפליקציה של חברת התעופה לקבלת עדכונים על מצב הטיסה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת הודעות טקסט או אימייל כדי לקבל עדכונים בזמן אמת על כל שינוי.

לקריאת המאמר »

חבילות סלולר וגלישה לארצות הברית באמצעות esim

אנו חיים בעידן המודרני שבה התקשורת הניידת מהווה כלי חשוב ביותר לזמינות. גם כאשר אנו נוסעים לחול, אנו חייבים להיות זמינים ולשמור על קשר עם הארץ. אם החלטתם שאתם טסים לארצות הברית, בין אם לצרכי חופשה, בין אם לצרכי עבודה ובין אם לצרכי ביקור משפחה, אתם בוודאי יודעים שחלק מהותי מתכנון החופש שלכם הוא לוודא כי יש לכם חבילת esim לארצות הברית, שתאפשר לכם לשמור על קשר מקסימלי עם המשפחה שלכם.

לקריאת המאמר »

לצאת לתפוח הגדול: שליטה באמנות ההישרדות בטיסות ארוכות לניו יורק

נסיעה לעיר התוססת ניו יורק יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל הטיסות הארוכות הנדרשות כדי להגיע אליה יכולות לפעמים להוות סיכוי מרתיע. במאמר זה, נחקור כמה טיפים וטריקים כדי להפוך את המסע שלך לנוח ומהנה ככל האפשר. ממציאת טיסות זולות ועד להפיק את המקסימום מהזמן שלך במטוס, דאגנו לך.

לקריאת המאמר »

7 מקומות שחובה לבקר בניו יורק

לא מעט אנשים חולמים על טיול בניו יורק, יחד עם זאת, לא מעט מהם אינם מתכננים את הטיול שלכם כמו שצריך וכך הם מפספסים לא מעט יעדים אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם כאשר מגיעים לניו יורק. לכן, אין ספק שחשוב מאוד לברר על  כל המקומות האטרקטיביים ביותר שבהחלט לא כדאי לוותר עליהם.

לקריאת המאמר »

נושא: כמה זמן מותר לשהות בארהב עם ויזת תייר לעומת ESTA

ויזת תיירות לארצות הברית מסוג b1/b2 הייתה במשך שנים ארוכות הויזה הפופולרית והמבקשת ביותר עבור ישראלים לצורך נסיעת תיירות או עסקים לארצות הברית. עם ויזה מסוג זה, ניתן להגיע לארצות הברית למטרת טיול, ביקור משפחה וחברים, לימודים אשר אינם אקדמאים ועוד. כל עוד מחזיק הויזה אינו מגיע לצורך עבודה, הגירה או לימודים אקדמאים, באמצעות ויזה זו ניתן היה לממש מטרות נסיעה רבות ושונות.

לקריאת המאמר »
074-7691216
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!